Mijn aanbod bestaat uit efficiënte ondersteuning bij administratieve werkzaamheden voor ondernemers, vrijwilligersorganisaties en particulieren, waaronder:

Gegevensbeheer

  • (basis)administratie verzorgen
  • klanten- en ledenadministratie opzetten en beheren, inclusief eventuele correspondentie en/of facturatie
  • personeelsadministratie voeren (m.u.v. salarisverwerking)
  • financiële administratie bijhouden 
  • data invoer

Administratie

  • op orde maken van uw administratie
  • ondersteunen bij uitvoering personeelsbeleid (bv: ziekteverzuim, werving en selectie, etc.)
  • factureren
  • opstellen en verzorgen van diverse correspondentie
  • opmaken en beheren van offertes en/of overeenkomsten
  • notuleren, inclusief uitwerking
  • roosterplanning
  • voeren van uw secretariaat, inclusief mail- en agendabeheer

Procesbeheer

  • automatiseren van standaard werkzaamheden
  • inregelen automatisch digitale correspondentie, etiketten, facturen, etc.
  • hulp bij opmaak van documenten (MS Office)
  • maken en inrichten van sjablonen/formulieren

Promotie

  • opzetten van een eenvoudige website
  • beheer en onderhoud website en social media
  • opstellen van folders, flyers en nieuwsbrieven
  • evenementenplanning, met mogelijkheid voor coördinatie

Tekstbewerking

  • opmaak en opstellen van jaarverslagen, jaarplannen en/of andere beleidsnotities
  • redigeren van teksten
  • advies en ondersteuning bij (sollicitatie)correspondentie
  • uitwerken van presentatie in Power Point


Andere werkzaamheden?

Heeft u andere werkzaamheden waar ik u mee kan helpen, neem dan contact op. Alles is bespreekbaar en ik zal altijd open en eerlijk communiceren wanneer klussen niet door mij uitgevoerd kunnen worden.

Let wel: boekhoudkundige taken laat ik over aan uw fiscale experts.